از رقصیدن تا نوازش سگ ها، 11 ویدیوی کودکانه که قلب شما را آب می کند

[ad_1] چیزی غیرقابل انکار در مورد تماشای کودکانی که ظرافت های منحصر به فرد دنیای اطراف خود را کشف و تجربه می

توسط ELEMENTORSITE در 12 دی 1400
[ad_1]

چیزی غیرقابل انکار در مورد تماشای کودکانی که ظرافت های منحصر به فرد دنیای اطراف خود را کشف و تجربه می کنند، رضایت بخش است.

این لحظات بسیار ارزشمند هستند و برای دوستان و خانواده ارزشمند هستند، با فناوری گوشی های هوشمند که ثبت و به اشتراک گذاری خاطرات را آسان تر از همیشه می کند. گاه به گاه، یک ویدیوی ضبط شده خود به خود حتی چیزی را به قدری دلگرم کننده می گیرد که نیاز به اشتراک گذاری با بقیه جهان دارد. به لطف پلتفرم هایی مانند توییتر، تیک تاک و اینستاگرام، هرگز آسان تر نبوده است.

سال 2021 ممکن است به چند دلیل سال سختی بوده باشد، اما همچنین سالی به یاد ماندنی برای ویدیوهای ویروسی تایید کننده زندگی بود که لذت های ساده و ناب دوران کودکی را نشان می داد. از چرت زدن با سگ خانواده تا شنیدن صدای مادر برای اولین بار، در اینجا 11 ویدیو وجود دارد که شما را به خنده و گریه وا می دارد.

1. پسری که با پیانوی پدرش می رقصد

پسر 6 ماهه ای به نام آگوست پس از اینکه مادرش، معلم موسیقی ابی پارکر، ویدئویی از پریدن پسرش در حالی که پدرش یک آهنگ سرگرم کننده پیانوی خانوادگی را می نواخت، ویدیویی را آپلود کرد، پسر 6 ماهه ای به نام آگوست در TikTok لقب "Groovy Gus" را گرفت.

این ویدیو موفقیت بزرگی داشت و بیش از 5.5 میلیون بازدید در TikTok به دست آورد و در Reddit به سرعت منتشر شد. در یک نقطه از ویدیو، گاس حتی شروع به نواختن پیانو با پدرش کرد. همانطور که یکی از کاربران خاطرنشان کرد، "غریزه شیار بسیار قوی است." گاس را در عمل تماشا کنید.

2. دختر بچه ای با خنده مثل ست روگن

ست روگن فردی نیست که شما لزوماً آن را با محتوای مناسب کودک همراه کنید، اما همه چیز در نوامبر تغییر کرد، زمانی که ویدیویی از یک دختر بچه با توانایی باورنکردنی در خندیدن درست مانند بازیگر کانادایی در TikTok ظاهر شد.

شناخته شده برای خشن شدن، خروپف گلو، ج او در زد با توجه به ویدئویی که توسط Saruh2themax در اینترنت منتشر شده است، به نظر می رسد که ستاره با همتای خود ملاقات کرده است. طرفداران قطعاً چنین فکر می کنند، با فیلمی که 2.6 میلیون بازدید و تمجیدهای زیادی را در فضای مجازی به دست آورد. شما می توانید برداشت فوق العاده خوب او را تماشا کنید خیلی بد ستاره اینجا

3. دختر متوجه می شود که پدر دوقلو است

در ماه آگوست، ناتالی فوکس ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن لحظه شیرین سرگرم کننده ای که دختر کوچکش آرایا متوجه شد پدرش در واقع یک دوقلو است را نشان می دهد. ویدئویی که در اکانت اینستاگرام ariah.fooks منتشر شده است، آریا گیج و جذاب را نشان می دهد که بین پدر و عمویش عقب و جلو نگاه می کند.

این فیلم بیش از 37 میلیون بار در اینستاگرام دیده شده است و واکنش ها به حالت دختر - ترکیبی از شوک، هیبت و سردرگمی کامل - بر بحث آنلاین غالب شده است.

4. واکنش دوست داشتنی پسر کوچک به شاهزاده خانم های دیزنی

هنگامی که ونسا گدرت ویدئویی از پسر خردسالش برناردو را به اشتراک گذاشت که به شاهزاده خانم ها در سفر اخیر به استراحتگاه جهانی والت دیزنی در فلوریدا تبریک می گوید، هرگز نمی توانست واکنشی را که دریافت خواهد کرد، پیش بینی کند.

این ویدیو نشان می دهد که برناردو با رفتارهای بی عیب و نقصی تحسین برانگیز برای هر یک از شخصیت های در حال عبور کلاه خود را تکان می دهد و کج می کند. او ظاهراً با این ویدیو که حدود 69.9 میلیون بازدید در TikTok به دست آورد، به طور آنلاین به شدت ضربه خورد. گدرت گفت نیوزویک"برناردو روحی پاک و شیرین دارد. این ویدئو فقط آنچه را که واقعاً هست نشان می دهد: یک شاهزاده واقعی."

5. یک کودک کوچک سگ را در هنگام رعد و برق آرام می کند

سگ ها اغلب به عنوان "بهترین دوست انسان" توصیف می شوند. هرکسی که به این برچسب شک دارد، می‌تواند این ویدیو را تماشا کند، که برای اولین بار در ماه نوامبر در Reddit به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو که توسط Thefairsewing به صورت آنلاین منتشر شده است، کودک کوچکی را نشان می دهد که سگ جوانی را در طول طوفان رعد و برق آرامش می دهد. این ویدئو به سرعت شروع به ذوب کردن قلب های آنلاین کرد و بیش از 21000 رای به دست آورد.

این فیلم پسر جوانی را نشان می‌دهد که پوشک پوشک دارد و سگ بزرگی را در گوشه لباس‌شویی نوازش می‌کند در حالی که طوفانی در بیرون بیداد می‌کند. او با نوازش صورت سگ قبل از در آغوش گرفتن حیوان برای محافظت از آن شروع می کند. همانطور که یکی از کاربران Reddit اظهار داشت: "چه بچه شجاع و شیرینی!" ویدیو را می توانید در اینجا تماشا کنید.

6. یک دانش آموز اوتیستیک کلاس هفتم اولین تاچ داون خود را جشن می گیرد

یک بازی فوتبال دبیرستانی در ماه سپتامبر، زمانی که یک دانش آموز کلاس هفتمی به نام مایک هریس اولین تاچ داون خود را جشن گرفت، یکی از نکات برجسته سال را ارائه داد.

هریس که به اوتیسم مبتلا بود، در زمانی توپ را به منطقه انتهایی مدرسه راهنمایی تنایا پرتاب کرد که نه تنها مورد تشویق هواداران و هم تیمی‌هایش، بلکه رقبا نیز قرار گرفت.

فیلم این لحظه احساسی توسط آنتوان بیشاپ در توییتر به اشتراک گذاشته شد و به سرعت با واکنش شاد هریس به گل منفجر شد که تاکید ویژه ای را ثابت می کند.

7. عزیزم من اولین بار است که پیتزا را امتحان می کنم

نوزادان در طول فرآیند از شیر گرفتن با هر تعداد غذا آشنا می شوند، که باعث می شود آنها از غذاهای مایع به جامد تبدیل شوند. این سناریویی است که برای ویدیوی طلایی ویروسی آماده شده است و سال 2021 تفاوتی نداشت.

رهبر در این زیرژانر خاص با کمک مهربان TikToker به نام Oh_shoot_girl می آید که پس از به اشتراک گذاشتن ویدیویی از دختر کوچکش که یک تکه پیتزا را امتحان می کند، در فضای مجازی پخش شد.

این ویدیوی خنده دار نشان می دهد که نوزاد خمیر پنیر را گاز می گیرد. همانطور که او شروع به جویدن می کند، چشمانش در حالی که از غذای خانه لذت می برد تقریباً در سرش می چرخد. ویدیو را اینجا ببینید.

8. واکنش جذاب کودک کوچک پس از ابرو کشیدن

پس از اینکه مادرش کولت لوئیس ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن عواقب تلاش های دختر خردسالش برای آرایش صورتش را نشان می دهد، یک دختر 3 ساله به نام کامی طرفداران زیادی پیدا کرد.

هر چند خنده دار بود، واکنش کامی به کارهای دستی اش حتی خاطره انگیزتر بود، به طوری که کودک کوچک نشان داده شد که به آینه نزدیک می شود قبل از اینکه فریاد بزند: «من چه کار کردم!؟!» سپس رو به مادرش کرد. "پرنده شیطان" در پاسخ، که خنده هواداران را برانگیخت.

لویی گفت نیوزویک"کامی از تماشای من در حال آرایش کردن لذت می برد و گاهی اوقات به او اجازه می دادم (تظاهر کند) برای سرگرمی رژگونه و رژ لب بزند. به نوعی او وارد خط چشم من شد و تصمیم گرفت ابروهایش را درست کند." او افزود: «بعد از اینکه چند بار دیگر مرا پرنده شیطان نامیدیم، آن را پایین آوردیم.

9. پسر، 6، برادر آرام، 4، با تکنیک تنفس

الن دی جنرس یکی از اولین کسانی بود که این ویدئوی منحصربه‌فرد را برجسته کرد، که نشان می‌دهد یک پسر 6 ساله به برادرش آموزش می‌دهد که چگونه "تنفس خود را کنترل کند" قبل از شروع یک عصبانیت. این ویدئو 21 ثانیه ای پسر بزرگتر را نشان می دهد که با آرامش به برادر و خواهر گریان خود دستور می دهد تا با تنفس خود آرام بمانند.

کودک 6 ساله قبل از تشویق برادرش به دم و بازدم می گوید: «دوباره. "می توانی ببینی؟ این به شما کمک می کند آرام شوید، "او توضیح می دهد که به آرامی به پشت او می زند. مادر ساکن کالیفرنیا که این فیلم را به اشتراک گذاشت، نوشت: "کودک چهار ساله من قرار بود عصبانی شود و کودک 6 ساله من به او کمک کرد تا نفس خود را کنترل کند تا بتواند آرام شود. بگو که او کارش عالی است. خوب است."

10. دختری که سمعک دارد صدای مادرش را می شنود

فیلمی شگفت انگیز از لحظه ای که دختری توانست برای اولین بار به لطف سمعک بشنود، در ماه نوامبر در TikTok منتشر شد. این ویدئو که توسط Christina_pax به اشتراک گذاشته شده است، واکنش یک دختر جوان را به شنیدن صدای مادرش برای اولین بار نشان می دهد.

دختربچه با چهره خود مبهوت به نظر می رسد و طیفی از احساسات را نشان می دهد که هر کدام جذاب تر از دیگری است. سپس شروع به لبخند زدن می کند و مادرش را وادار می کند که بپرسد: "آیا خنده دار است؟ بله، خنده دار است." این ویدئو با مادرش به پایان می رسد که بارها به او می گوید "دوستت دارم". بیش از 1.1 میلیون بار در TikTok مشاهده شده است، این ویدیو را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

11. نوزاد توله سگ را در آغوش گرفت

گاهی اوقات ساده ترین ایده ها بهترین هستند. مطمئناً این مورد در مورد این ویدیو از حساب TikTok fordandpalmer بود که نوزاد تازه متولد شده ای را نشان می دهد که به آرامی در کنار یک توله سگ خوابیده می خوابد.

این بدون شک یک دکور زیبا با کودک کوچک نشان داده شده، پوشیده از چشمان بسته، همراه با دوست سگ جدیدش به اندازه یک پیمانه است. در توضیحی که ظاهراً توسط والدین کودک نوشته شده است، آمده است: «بالاخره هشت ساعت خوابیدیم». "فقط دو روز طول کشید تا آن را دریافت کنم، اما هر چه باشد." این ویدیو بیش از 7 میلیون بازدید داشت. میتونی اینجا نگاهش کنی.

.

واکنش خنده دار دختر بچه به ابروهایش
دختر بچه‌ای که ابرو درست می‌کرد، پس از شکست واکنش‌اش به تلاش برای آرایش، ویروسی شد - تنها نمونه‌ای از نوع شیطنت‌های دوست‌داشتنی کودکان که در سال 2021 ویروسی شد. Camifrobabe / TikTok

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب