نکات مربوط به زرشک پلو با مرغ

همیشه سعی کنید از زرشک تازه استفاده کنید. زرشک پلو با مرغ سایت مرجع را نباید بیش از حد گرم کرد ، زیرا رنگ را ت

توسط ELEMENTORSITE در 4 شهریور 1399
همیشه سعی کنید از زرشک تازه استفاده کنید. زرشک پلو با مرغ سایت مرجع را نباید بیش از حد گرم کرد ، زیرا رنگ را تغییر می دهد ، بنابراین به محض حل شدن شکرها ، زرشک را از روی حرارت بردارید. وقتی بماند ، رنگ خاموش می شود و تیره می شود. استفاده از قند ترشی زیادی زرشک را به خود می گیرد و در عین حال به آن براق زرشک پلو با مرغ تر کمک می کند اما اگر آن را دوست ندارید می توانید قند را از بین ببرید.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ مجلسی

  نکته مهم دیگر در مورد شستشوی زرشک این است که زرشک پلو با مرغ را نمی توان یک بار در زیر آب تمیز کرد. برای شستن زرشک ابتدا زرشک ها را تمیز کرده و آنها را در یک صاف کن یا الک قرار دهید. الک را روی گلدان یا کاسه ای بریزید و بعد از چند دقیقه آن را در زیر شیر قرار دهید. اگر غربال را بلند کنید ، خواهید دید که داخل کاسه زرشک پلو با مرغ پر از ماسه خرد شده است. شما باید این روند را تا زمانی که آب که داخل کاسه باقی مانده کاملاً تمیز باشد ادامه دهید. 4- نکات مربوط به بادام خرد شده و پسته بادام خرد شده را از قبل خیس کنید و در روغن زرشک پلو با مرغ مایع یا کره سرخ کنید. اگر با کره سرخ کنید ، مزه تر خواهد بود و اگر با روغن مایع سرخ کنید ، براق تر می شود. پسته های خرد شده را خیس نکنید ، زیرا رنگ آنها را خاموش می کنند ، اما فقط در روغن مایع سرخ می کنند.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ ریش ریشی

  دستور العمل و روش تهیه زرشک pilaf با مرغ 1- پس از مزه مرغ ، مرغ + پیاز خرد شده + زردچوبه + هویج خرد شده + ساقه خرد شده کرفس + 3 قاشق غذاخوری روغن مایع را زرشک پلو با مرغ روی حرارت متوسط ​​به مدت 15 تا 20 دقیقه سرخ کنید ، در این مدت مرغ را به سمت بالا چرخانید تا تمام قسمت های مرغ کمی قهوه ای شده است. استفاده از سبزیجاتی مانند کرفس و هویج برای پختن مرغ زرشک پلو با مرغ باعث می شود مرغ مرغ بسیار بهتر شود و بوی مرغ زرشک پلو با مرغ ببخشد ، بنابراین توصیه می شود مرغ را با ساقه های کرفس ، هویج و پیاز سرخ کنید. 2- بعد از سرخ کردن مرغ ، آب جوش + سهام را مخلوط کنید. وقتی سهام در آب حل شد ، آن را به مرغ اضافه کنید. برای پختن ، ابتدا سینه مرغ را بگذارید زرشک پلو با مرغ و ران را روی آن بگذارید. به اندازه کافی آب اضافه کنید که مرغ را به طور کامل نپوشانید ، سپس مواد را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و بگذارید مرغ کاملاً بپزد و سس شما نصف شود.

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ و هویج

  3- وقتی آب مرغ نصف شد و مرغ پخته شد ، 1 قاشق غذاخوری روغن مایع + خمیر را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید ، سپس آب لیمو + 2 قاشق زرشک پلو با مرغ غذاخوری زعفران + گلاب را به آن اضافه کنید. بعد از 1 دقیقه ، این مواد را به مرغ اضافه کنید. و بگذارید 10 دقیقه روی حرارت کم استراحت کند تا کاملاً جا بگیرد. در این مرحله زرشک پلو با مرغ نیازی به هم زدن نیست. 4- در یک قابلمه ، 1 قاشق غذاخوری روغن مایع + 1 قاشق غذاخوری کره + زرشک را اضافه کنید ، سپس شکر را اضافه کنید. به محض اینکه شکر در زرشک پلو با مرغ حال حل شدن است ، از روی حرارت آن را جدا کنید ، زیرا اگر شکر روی حرارت بیش از حد بماند ، آن را کارامل می کند و همچنین رنگ زرشک نیز تیره می شود. زرشک پلو با مرغ همانطور که گفتیم زرشک نیازی به ماندن روی حرارت به اندازه کافی ندارد تا تورم کند. همچنین می توانید 1 قاشق غذاخوری گلاب را به این مواد اضافه کنید.

زرشک پلو با مرغ ریش ریش مخلوط

5- برشته های پسته و بادام را به طور جداگانه بریزید. 6- زرشک + خلال پسته + خلال بادام را مخلوط کنید. زرشک پلو با مرغ چند قاشق آب مرغ را به این مخلوط اضافه کنید. توجه داشته باشید که مقدار زرشک باید خیلی بیشتر از برشهای پسته و بادام باشد. 7- حالا مقداری برنج زعفرانی را اضافه کرده و آن زرشک پلو با مرغ را به مخلوط برش زرشک ، بادام و پسته اضافه کنید تا رنگ برنج زعفران شما بهتر و نارنج تر زرشک پلو با مرغ شود و در مصرف زعفران صرفه جویی کنید. زعفران را به طور جداگانه به برنج اضافه کنید ، سپس برنج زعفران را اضافه کنید تا زرشک را اضافه کنید.
آخرین مطالب