سامانه ثبت نام ایران خودرو و فروش اینترنتی محوصلات ایران خودرو

رینگهای تراکم: حلقه های جرم معمولا از محصول چدن ساخته می شود در بعضا موتورهای دیزل و پر اقتدار از رینگهایی به کار گیری می شود که از چدن نشکن ساخته شده اند همین چدنها مثل چدن بی آلایش شکنده نمیباشند و می قدرت انها را خم کرد بدون این‌که بشکنند لبه اکثر رینگهای تراکم پخ می باشد پخ بودن حاشیه رینگ سبب می شود که اندکی چرخانده شده و در نتیجه لبه ای تیز دارای جداره تماس پیدا خواهد ممکن هست پیشانی حلقه پیستون هم تیز یا گرد کرده باشد انحنای رینگی اهمیت پیشانی گرد بسیار کم هست و معمولا به چشم دیده نمی شود. این فنر آنقدر اقتدار داراست که بتواند انژکتور را پر سرعت ببندد و در عین درحال حاضر آنقدر قدرتمند وجود ندارد که در برعلیه نیروی مغناطیسی حاصل از سیم پیچ مقاومت نماید و اجازه می‌دهد انژکتور در زمان اضطراری باز شود. بد نمیباشد بدانید یکی از راههای کشیدن بنزین از ماشین های نو نیز این لوله 4g92 pistons رجوع و برگشت سوخت است. توضیحات معمولی شده کارکرد انژکتور در همین بخش به مفهوم آسانی ایجاد همین مجموعه نمیباشد چرا که تولید انژکتور فرآیندی دوچندان ظریف است و در درحال حاضر حاضر نیز معدود شرکتهایی در سطح بینالمللی توانایی ساخت انژکتور را دارا هستند چرا که تلورانسهای تولیدی انژکتور در حد یک میکرون بوده و جزو دقیقترین اجزا ماشین است. همین انژکتورها از یک سو به ریل سوخت خودرو متصلاند و از سوی دیگر به بالای سیلندر و باطن مانیفولد هوا (البته محل همین انژکتورها در موتورهای تزریق مستقیم سوخت متعدد است). شالوده عمل سیستمهای انژکتوری بر فشار بالای سوخت در زمانه ورود به باطن سیلندر است و اصطلاح پاشش سوخت هم از این جا میآید در حالی که در گزینه کاربراتور در واقعیت همین جریان هوای محل ورود به موتور بود که بنزین را اصلی خود ملازم میکرد و عملاً بنزین باطن سیلندر «ریخته» می‌شد به جای آنکه پاشیده شود. به همین ترتیب انژکتور براساس دستوری که ECU به آن میدهد در دوران مناسب و به مدت مشخص و معلوم گشوده شده و سوخت پر فشار را به باطن مانیفولد تزریق می‌کند و همین سوخت به همپا هوا در مرحله مکش وارد سیلندر میشود. 1373 حداکثر یک میلیون عدد پیستون بوده، در حالی که بعد از سرمایهگذاری و توسعهای که بخش خصوصی از سال 72 شروع کرد، ما امروز ایجاد 5 متاع را به 74 محصول از انواع پیستون رسانده ایم. ممکن است هم اینگونه باشد زیرا از یک نگاه ساده، انژکتور در حقیقت کار خاصی انجام نمیدهد بلکه فقط یک استوانه ریز می باشد که یک سر آن ترک ریزی قرار گرفته و سوخت از همین شکاف ریز کلیدی فشار به درون مانیفولد هوا تزریق پیستون زانتیا ۲۰۰۰ میشود. در حالتی که سوراخ ریزی در ته بطری ساخت می شود، بیشترین اختلاف فشار به وجود می آید و بطری سریعتر خالی می شود. به جهت همین منظور به تیم سوپاپ یا سوزن انژکتور یک فنر متصل می شود که وظیفه دارااست این تیم را به داخل بکشد تا در شرایط معمولی انژکتور بسته باشد. در مسیر همین لوله یک قطعه کوچک فلزی مغناطیسی به شکل استوانه وجود داراست که یک سوزن کوچک به انتهای آن متصل میباشد که نقش سوپاپ انژکتور را بازی میکند. به جهت همین منظور، یک سیم پیچ به دور بدنه انژکتور نصب شده است. درون بدنه انژکتور، مسیر باریکی به جهت عبور سوخت وجود دارااست که در پایان به رخنه فراوان کوچک انتهای انژکتور میرسد. از آنجایی که ۱ کیلومتر، ۱۰۰۰ متر و ۱ ساعت ۳۶۰۰ ثانیه است. روند جریان یافتن سوخت از باطن انژکتور به طور معمول در حد یک سری میلی ثانیه هست و می بایست این مسیر به شتاب بسته شود. به این ترتیب انژکتور میتواند در کسری از ثانیه گشوده شده و به سوخت پر فشار اذن خروج بدهد و به شتاب نیز بسته شود تا از خروج بیدلیل سوخت جلوگیری کند. همین سوزن در موقعیت معمولی رخنه سر انژکتور را میبندد و به این ترتیب مانع از خروج سوخت مالامال فشار از انژکتور می شود و سوخت پشت همین سوزن ریز مهم فشار بالا متوقف میماند. وی پایان نیم فصل نخستین همان سال از این مجموعه قطع شد و آن‌گاه از 13 سال مجددا به مجموعه پرسپولیس پیوست و پس از عقد قرارداد حیاتی همین مجموعه اعلام کرد پرسپولیس نهایی باشگاه بازه بازیگری وی است. زمان تعویض در موتور XU7 یا این که به عبارتی پژو405 نیز برابر اهمیت این عدد به این معنی که 60هزار km است.است. در همین سال اولین ماشین مجهز به فناوری نانو نیز بوسیله ایرانخودرو طراحی و مثال سازی گردید. ریل سوخت به طور ساده لولهای است که بنزین از یک سوی آن وارد شده و پاره ای از بنزین از سوی دیگر آن خارج می‌گردد و گوشه ای از سوخت نیز بر حسب نیاز موتور به جهت احتراق آیتم مصرف قرار میگیرد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه با پیستون پیکان عظام وب تارنما خویش باشید.

ایندکسر

آموزش سئو