این نوشیدنی که توسط تراویس اسکات، خواننده رپ حمایت می شد، به دلیل عواقب تراژدی Astroworld که شهرت آن در بازاریابی را خدشه دار کرد، متوقف می شود.
تیتانیوم برای نوشیدنی های الکلی Anheuser-Busch InBev (AB InBev) روز جمعه اعلام کرد که تولید Cacti را متوقف کرده است، یک نام تجاری سخت سلتزر که با مشارکت اسکات تولید می شود. این شرکت ابتدا این خبر را به TMZ تایید کرد و بعداً توسط AdAge اعلام شد.
AB InBev به TMZ گفت: «پس از ارزیابی دقیق، تصمیم گرفتیم تولید و توسعه برند CACTI Agave Spiked Seltzer را متوقف کنیم. ما معتقدیم که طرفداران این برند این تصمیم را درک کرده و به آن احترام خواهند گذاشت.»

اگرچه AB InBev حادثه Astroworld را به عنوان انگیزه ای برای این تصمیم ذکر نکرد، این حرکت تنها یک ماه پس از مرگ 10 نفر از تماشاگران در جشنواره موسیقی اسکات در هیوستون انجام شد. برند سلتزر الکلی با طعم آگاو برای اولین بار کمتر از یک سال پیش در قفسه فروشگاه ها ظاهر شد. نمایندگان اسکات به TMZ گفتند که تصمیم برای کنار گذاشتن برند Cacti متقابل بوده است، زیرا رپر تاکنون تمرکز خود را از سرمایه گذاری های تجاری تغییر داده است.
سخنگوی تراویس گفت: "تراویس در مصاحبه ای واضح بود که در حال حاضر روی تجارت متمرکز نیست و اولویت او کمک به جامعه و بهبودی طرفداران است." CACTI از AB InBev خواسته است تا به عمده فروشان خود اطلاع دهد که در حال حاضر هیچ محصولی وجود نخواهد داشت.
نیوزویک برای نظر دادن به AB InBev مراجعه کرد.
AB InBev جدیدترین شریک برندسازی است که پس از فاجعه Astroworld در 5 نوامبر از اسکات فاصله گرفت. نایک که از سال 2017 همکاری موفقی با این خواننده رپ داشته است، در 15 نوامبر اعلام کرد که با توجه به شرایط، عرضه Air Max 1 x Cactus Jack را به تعویق انداخته است.
شباهت اسکات و حرکات رقص مربوط به آن از بازی ویدیویی بسیار محبوب Epic Games گرفته شده است. فورتنایت، پس از حادثه جنرال میلز علناً اعلام کرده است که با اسکات که زمانی جعبههای غلات ریس پافس شرکت را تزئین میکرد، هیچ برنامهای در آینده ندارد. پروژه ای بین اسکات و شرکت تولید فیلم Mega64 نیز یک روز پس از Astroworld 2021 لغو شد.
این از دست دادن حمایت مالی و شرکای تجاری پس از آن رخ می دهد که اسکات در سال 2020 معاملات بسیار موفقی از جمله شراکت پرسود با مک دونالد، سونی و وارنر مدیا داشت. در مجموع، حمایت مالی او در سال گذشته حدود 100 میلیون دلار بود.
به لطف مجموعه گسترده و موفق او از شرکای تجاری، برخی مانند بازاریاب آنتونی اسکات و مجله XXL زمانی از خواننده رپ به عنوان یک "نابغه بازاریابی" استقبال کردند.
برخی از برندها به همکاری با اسکات ادامه دادند. برنامه درمانی آنلاین، Better Help، با آن همکاری کرده است تا مشاوره رایگان به شرکت کنندگان Astroworld ارائه دهد. کریستین دیور همچنین تایید کرد که "کاکتوس جک دیور" او که توسط اسکات تهیه شده است، همچنان در ماه ژانویه وارد فروشگاه ها خواهد شد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- آلمان برای رد درخواست اوکراین برای تسلیحات از متحدان ناتو جدا شده است
- نمی فراتر از 2 متر از خانه به جز کار: بمبئی پلیس به ساکنان
- کاخ سفید پس از استناد به رئیس جمهور هریس، متن نامه بایدن را با احتیاط تغییر می دهد
- بزرگ تظاهرات علیه نژاد پرستی را به خیابان ها در سراسر جهان بیش از جورج فلوید قتل
- چگونه به کسب و کارهای خود شماره شبا بانک اقتصاد نوین اختصاص دهیم؟
- آنچه آن را مانند به حرکت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
- مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور ناوارو متهم Infinite آمریکایی مدیر عامل بودن یک 'عروسکی' برای کار در چینی برنامه
- 400 فوت مربع لندن استودیو با استفاده از تمام ترفندهای احساس بسیار بزرگتر
- هیچ شرکت های چینی در پروژه جاده حتی سرمایه گذاری مشترک: Nitin کرد
- بیش از 500 ، 000 نفر فوت کرده اند از coronavirus در سراسر جهان به عنوان عفونت در ادامه به افزایش