بک لینک چیست؟

اینکه شما به صورت مستمر دامنه های آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی ها

توسط ELEMENTORSITE در 16 اسفند 1399

اینکه شما به صورت مستمر دامنه های آزاد شده را رصد و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خود آنها را بازسازی کنید، اطلاعات تماس، لوگو و محتوای اختصاصی برای هرکدام درج کنید و به صورت مستمر محتوای تازه و اختصاصی در آنها قرار دهید کاری سخت و زمانبر است. فراموش نکید تا زمانی که به مخاطبان خود ارزشی پیشنهاد ندهید آنها صفحه یا محتوای شما را به اشتراک نمیگذارند. اشتراک مطلب: سایت هایی مانند hubpages و infobarrel به شما امکان درج محتوا با چند لینک به سایت خود را می دهند. ۲۴ درصد به دفعاتی و کیفیتی که در شبکههای اجتماعی مانند توئیتر، فیسبوک و گوگلپلاس به اشتراک گذاشته شده است بستگی دارد. اما زمانی که ارزش پیشنهادی داشته باشید، فرآیند لینکسازی نیز به امری لذتبخش تبدیل میشود و میتوانید شاهد پیشرفت هرروزه آن باشید. در نظر بگیرید که لینکسازی کردن میان سایت شما و سایت مرتبط و فعال دیگر در این صنعت یا صحبان وبلاگها تا چه حد میتواند مفید واقع شود. الگوریتم پنگوئن به همین منظور طراحی شده است تا گوگل از طریق این الگوریتم وبسایتهایی را که به اصطلاح خودش بیش از حد بهینهسازی توسط لینکسازی میکنند را جریمه کند.

مزایا و معایب چگونگی بهبود رتبه سایت شما در گوگل چیست؟ هرچند الگوریتمهایی که توسط گوگل استفاده میشوند محرمانه هستند و گوگل آنها را مخفی نگه میدارد و گاه به گاه تنها بخشی از آن را منتشر میکند، کمپانی ماز در سال ۲۰۱۵ نظرسنجی میان وبسمترها انجام داده که نتایج آن را در زیر آوردهایم تا بتوانید بهتر متوجه شوید که بک لینک چیست . اما با جستوجویی ساده در گوگل میتوانید روش های ساخت بک لینک یا همان لینک بیلدینگ را فرا بگیرید. با صاحب سایت مبا تماس بگیرید و از او بخواهید لینک مورد نظر را با لینک شما جایگرین کند. با استفاده از این روش شما میتوانید با آنالیز این نوع محتواها یا گذاشتن پست مهمان در همان سایتهایی که رقیب اقدام به این کار کرده لینکسازی خود را پیش ببرید. گوگل نیز همهروزه برای مقابه با این انحصارسازی تصمیم به بهروزرسانی الگوریتمهای خود گرفت و به این طریق توانست سایتهایی را در رتبهبندیهای خوب نشان بدهد که واقعا استحقاقش را داشتند. برای مثال زمانی گوگل به سایتهایی که توسط سایتهای فهرستی کسب میکردند اعتبار زیادی قائل بود. هرچند روش مورد نظر روش خوبی بود، برخی وبسایتها تصمیم گرفتند رتبه گوگل را با لینکسازی که مدنظر گوگل نبود به انحصار خود درآورند.

اگر سایت مبدا که به شما لینک داده است یک سایت مرتبط با کسب و کار شما باشد، فرصت خوبی است که ترافیک ورودی به سایت خود را از طریق لینک مورد نظر به مشتری و خریدار تبدیل کنید. بخوانید: ساخت بک لینک رایگان تعرفه رپورتاژ آگهی شاید برای شما سوال شده باشد، که چقدر باید برای خرید رپورتاژ اگهی هزینه کنیم. همه مواردی که در رپورتاژ آگهی رعایت میکنید باید در این روش نیز به کار گیرید. بک لینک PBNقدرتی معادل با چند رپورتاژ را به صفحه هدف شما منتقل می کند.در علم سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو) از روش های مختلفی برای بهبود رتبه سایت های هدف استفاده می شود که یکی از برجسته ترین روش های این روزهابک لینک PBNاست. اما بعد از مدتی گوگل دوباره متوجه شد که تمامی این وب سایت ها با PBN کمک و لینکدهی قصد بهبود سئو یک وب سایت را دارند. به علت همین سواستفاده شدن از برخی تکنیکها گوگل قوانین سفت و سختی را برای مقابله با این نوع از لینکسازیها در نظر گرفت.

شما در حال ایجاد محتوا هستید ، بنابراین بهترین کاری را که می توانید با آن انجام دهید. بنابراین برای اجرای این روش باید حتما ظرافت های خاصی را رعایت کرد.در واقع بک لینک های PBN اصولی ( که قابل تهیه از طریق همین سایت هستند ) اصلاح شده ی روش بلک هت هستند که با ترکیب روش های کلاه سفید تبدیل به متد کلاه خاکستری شده اند. بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند. لینک نوفالو (Nofollow): لینکهایی هستند که موتور جستجو آنها را دنبال نمیکند. دقت داشته باشید که بعد از برگزاری آن، اسلایدها را در SlideShare آپلود نمایید. عنوان محتوا با دقت و ظرافت حداکثری انتخاب و اعمال شده باشد. موضوع سایتی که به ما لینک داده چقدر با موضوع سایت و صفحه ما ارتباط دارد؟ لطفا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زیر همین پست وبلاگی ما را در ارائه هرچه بهتر مطالب خود یاری کنید. سئو در کل کاری زمان بر است ما با توجه به تجربه و آگاهی در زمینه سئو در برخی از پروژه ها توانستهایم در مدت زمان خیلی کم وب سایت مورد نظر را به صفحه اول هدایت کنیم اما تفاوت ها در کسب و کار و کلمه کلیدی باعث میشود این قابلیت برای تمامی کسب و کارها و تمامی وب سایت ها قابل اجرا نباشد.

لینکهای مخرب و اسپمی که به سمت شما میآیند نهتنها اعتبار سایتتان را خدشهدار میکنند، بلکه میتوانند باعث جریمه سایت شما از سوی گوگل شوند. عوامل زیادی وجود داشته که باعث بهبود سئوی خارجی سایت می شود که توجه کردن به هر کدام می تواند به شما کمک کند تا در زمینه تجاری کسب و کار خود را گسترش دهید. در حالی که تعداد کمتر در ابتدای کار، شما را راحتتر به نتیجه مورد نظر میرساند. لینیکینگ روت دامین: یا Linking Root Domain به تعداد دامینهای یکتایی گفته میشود که به وبسایت شما لینک دادهاند. هرچند ده بکلینک از یک وبسایت دریافت کرده باشید، تعداد لینیکینگ روت دامین مورد نظر برابر همان یک خواهد بود. گوگل تو دستورالعمل­هاش به صراحت در مورد خرید لینک و نظرش در این مورد صحبت کرده. زمانی که تمام پارامترهای دو وبسایت یکسان باشد، این قدرت بکلینکهای هر وبسایت است که در رتبهبندی گوگل تعیینکننده میشود. ۹۸ درصد به کلمهکلیدیهایی که کاملا یکسان یا بخشی از آنها یکسان با دامنه است بستگی دارد. این روش بعدها به بخشی جدانشدنی از رتبه بندی کردن سایتها توسط موتورهای جستجو تبدیل شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن