به گزارش آسوشیتدپرس، مقام ضد انحصار بریتانیا روز سه شنبه فیس بوک را از خرید Giphy مسدود کرد و به فیس بوک دستور داد تا پلت فرم اشتراک گذاری GIF را بفروشد.
سازمان رقابت و بازار گفت که این معامله به فیسبوک اجازه میدهد تا با محدود کردن یا ممانعت از دسترسی پلتفرمهای دیگر به Giphy GIF و هدایت ترافیک فقط به سایتهای متعلق به فیسبوک، «قدرت بازار قابل توجه خود را افزایش دهد».
استوارت مکینتاش، رئیس گروه ناظران مستقل، گفت که این معامله "در حال حاضر یک رقیب بالقوه را در بازار تبلیغات نمایشی حذف کرده است".
بدون اقدام، این به فیس بوک اجازه می دهد تا با کنترل دسترسی رقبا به Giphy های GIF، قدرت بازار قابل توجه خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهد. مکینتاش گفت: با الزام فیس بوک به فروش Giphy، ما از میلیون ها کاربر رسانه های اجتماعی محافظت می کنیم و رقابت و نوآوری در تبلیغات دیجیتال را تشویق می کنیم.
دو طرف برای این معامله که به ارزش 400 میلیون دلار گزارش شده، با هم می جنگند.
فیس بوک که اخیراً به متا تغییر نام داد، اعلام کرد که با این تصمیم موافق نیست و در حال بررسی همه گزینه ها از جمله درخواست تجدید نظر است.
"هم مصرف کنندگان و هم Giphy با پشتیبانی زیرساخت ها، استعدادها و منابع ما وضعیت بهتری دارند. Meta و Giphy با هم محصول Giphy را برای میلیونها نفر، کسبوکار، توسعهدهنده و شرکای API در بریتانیا و سراسر جهان که هر روز از Giphy استفاده میکنند، ارتقا میدهند و انتخابهای بیشتری را برای همه فراهم میکنند.
پس از مشورت با سایر مشاغل و ارزیابی راه حل های جایگزین پیشنهاد شده توسط فیس بوک، گروه نظارتی گفت که "به این نتیجه رسیده است که نگرانی های رقابتی آن تنها با فروش Giphy به طور کامل به فیس بوک به یک خریدار تایید شده قابل رفع است" و این معامله رقابت بالقوه را از بین می برد. بازار تبلیغات نمایشی بریتانیا 7 میلیارد پوند یا 9.3 میلیارد دلار است که فیسبوک در حال حاضر مالک نیمی از آن است.
برای گزارش های بیشتر از آسوشیتدپرس، به زیر مراجعه کنید.
کتابخانه Giphy مستقر در نیویورک با ویدئوهای دوره ای کوتاه یا GIF ابزار محبوبی برای کاربران اینترنتی است که پیام ارسال می کنند یا در رسانه های اجتماعی پست می کنند.
سازمان رقابت و بازار در یک تصمیم موقت در ماه اوت اعلام کرد که فیسبوک باید مجبور شود Giphy را بفروشد. این غول اجتماعی با نامه ای قوی پاسخ داد و گفت که راه حل موقت حاوی "خطاهای اساسی" است.
ماه گذشته، ناظر فیسبوک را به دلیل عدم ارائه اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات، 50.5 میلیون پوند (67.4 میلیون دلار) جریمه کرد و گفت که عدم رعایت این شرکت عمدی بوده است.
ناظر گفت که قبل از این معامله، Giphy در نظر داشت خدمات تبلیغاتی خود را به سایر کشورها از جمله بریتانیا گسترش دهد، که یک بازیکن جدید به بازار اضافه می کند و نوآوری بیشتری را از سایت های رسانه های اجتماعی و تبلیغ کنندگان تشویق می کند، اما فیس بوک مشارکت تبلیغاتی Giphy را خاتمه داد. پس از اعلام معامله می گوید.
[ad_2]
مقالات مشابه
- طوفان Nisarga به ریزش زمین در نزدیکی ماهاراشترا Alibaug: آی
- نظرسنجی: از هر 5 رأی دهنده آمریکایی 3 نفر از خشونت در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2024 می ترسند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دهلی وزیر Satyendar جین بازیابی از COVID بود مرخص امروز
- ترفند های خانه داری و زندگی - مجله ادونس لایف هکس
- در یک پست-coronavirus جهانی چین به نظر می رسد به رشد در حالی که بقیه جهان قرارداد
- یک اسکاتلندی عمارت است که به حراج گذاشته شده و شروع پیشنهاد £1
- Velvet Bedding Is the Cold Weather MVP Your Bed Needs
- 8 مبل های رنگارنگ است که شما را در اتاق نشیمن خود را چیزی جز خسته کننده
- ابر قیفی گردبادی در نزدیکی فرودگاه هیوستون در میان سیل ناگهانی در تگزاس